Връщане в рамките на 30 дни

С Noriel е много лесно да върнете поръчка или продукт.

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ ЗАКУПЕНИ ОНЛАЙН

Продуктите закупени от Noriel могат да бъдат върнати в рамките на 30 календарни дни от момента на доставката, или чрез формулярът ни за контакт не по-късно от 30-ия календарен ден от датата на доставка, или чрез имейл към Отдела за Връзки с Клиенти, изпратен до Noriel на имейл адреса contact@noriel.bg.

Трябва да ни посочиш адреса от който ще да бъдат изпратени продуктите за връщане, като ние ще изпратим куриер, който да ги вземе от теб. Пратката трябва да бъде запечатана, за да може лесно да бъде взета от куриера и придружена от документите, с които е доставен продуктът.

Адресът, към който се изпращат всички върнати продукти е ул. Zara Maria 9, Dragomiresti Deal, A1 Business Park - Depozit Central Noriel.

След като получим изпратената от теб пратка, ние ще те информираме по имейл относно статуса на върнатите от теб продукти.

Ако си платил с наложен платеж, не забравяй да ни изпратиш IBAN сметка и името на притежателя, за да можем да ти изплатим сумата на върнатите продукти.

Разходите около транспорта при връщане на продукти са за сметка на клиента.

Условията които трябва да бъдат изпълнени при връщане на продукт в рамките на 30 дни, са изброени по-долу. Не се притеснявайте, всичко се решава бързо и лесно!

→ Състоянието на върнатите продукти трябва да е това, в което те са били получени. Повредени продукти, които показват признаци на износване и липса на аксесоари включени в опаковката, няма да бъдат приети за връщане.
→ Хранителните, почистващите и хигиенните продукти, които са част от категорията Супермаркет, не могат да бъдат върнати съгласно Закона за защита на храните, а и по причини свързани с хигиена и опазването на здравето на клиентите.
→ Няма да приемем връщането на продукти от Хигиена и Грижа, както и тези от категория Майчинство и Приготвяне на храна, ако са били използвани, разопаковани или тествани по причини свързани със защита на здравето на клиентите или по хигиенни причини.
→ Продуктите се връщат в оригиналната опаковка, с непокътнати етикети и придружени от документите, с които са били доставени.
→ В случай че продуктът, който предстои да бъде върнат, е бил доставен заедно с евентуални подаръци, те трябва също да бъдат върнати.
→ Продуктите от категория Мода (детско облекло) трябва да са в същото състояние, в което са били доставени, да не са били носени, без петна и разкъсвания.
→ Ако са били закупени няколко продукта от един и същи тип и искаш да ги върнеш всички, увери се че само единият от тях е бил разпечатан. Връщането на другите продукти се приема само ако те са запечатани.
→ Ако продуктът е бил платен с Кредитна или Дебитна карта, сумата ще бъде възстановена по сметката от която е било извършено плащането.

Продуктите които имат гаранцията и за които може да бъде направено връщане в рамките на 2 години в случай на несъответствия/производствени дефекти (не просто износени) са следните: продукти за на открито, електронните продукти и продуктите за грижи за деца.

Продуктите маркирани с червена точка, продавани със специална отстъпка (с повредени опаковки, които са били изложени и др.), няма да могат да бъдат върнати или заменени, с изключение на тези, които имат гаранция за 2 години, съгласно написаното по-горе.

Остави ни имейл адреса си и разбери първи, как да подариш на своите мъници радостта от детството.