Как да поръчам?

КОИ СА ПРЕДИМСТВАТА ПРИ ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?

Поръчките могат да бъдат регистрирани по всяко едно време

Продуктите се резервират автоматично при регистрация на поръчката, ако те са в статус 'В наличност'

Лесна навигация, която позволява бързо добавяне на продукти в количката

Купете лесно за вашето мъниче

Разгледай каталога с играчки, използвайки наличните филтри (категория играчки, тип продукт, възраст, персонаж и т.н.) Добавете желаните продукти в количката. След като количката е готова, ние ще те помолим за някои лични данни:

Адрес за фактуриране

Физическо или юридическо лице (за да може да бъде издадена фактура).

Адрес за доставка на играчките

Можеш да избереш да бъде същият с адреса за фактуриране или да попълниш нов.

Метод на плащане

Плащане при доставка с куриер, Онлайн плащане с карта чрез PayU.

Толкова лесно!

Крайната цена на транспорта ще бъде калкулирана в зависимост от избраните продукти, адреса за доставка и начина на плащане. Ако си си направил профил на нашия сайт, тогава адресът за фактуриране и адресът за доставка ще бъдат съхранени в твоят акаунт и няма да ти се налага да ги попълваш всеки път.

При последната стъпка ще можеш да добавиш допълнителни коментари към поръчката. Въведи тук желания модел на продуктите, налични в няколко варианта. Можеш също да посочиш дали желаеш определено време за доставка.

След като направиш поръчката, ще получиш имейл за нейната регистрация съдържащ проформата, след което продуктите ще бъдат подготвени за доставка. След като пакета с продуктите бъде готов ще получиш имейл с кода за проследяване на пратката. В случай на необходимост или при проблем с определени продукти в поръчката, ще се свържем с теб по телефон или имейл.

Телефонните поръчки могат да бъдат направени в интервала:

Понеделник - Петък

08:30 - 17:00

За продукти, които се предлагат в няколко модела или цвята, желаният модел или цвят трябва да бъде посочен във формуляра за поръчка, в секцията ,Имаш ли предпочитания за модел и/или цвят?'

В случай че поръчката не съдържа всички заявени продукти, клиентът ще бъде информиран, а поръчката може да бъде доставена без допълнителни разходи..


Noriel си запазва правото да актуализира съдържанието на сайта по всяко едно време, без предизвестие.

Проверка на статуса на поръчката

За да провериш статуса на поръчка, можеш да отвориш „Моят акаунт“ в секцията „Моите поръчки“, където за всяка поръчка ще намериш „Статус“ и „Код за проследяване“. Поръчка която е била предадена на куриер, ще има код за проследяване на пратката, който може да бъде проследен на уебсайта на Спиди.

Остави ни имейл адреса си и разбери първи, как да подариш на своите мъници радостта от детството.