ОБЩИ УСЛОВИЯ

  1. ДЕФИНИЦИИ И ТЕРМИНИ
  2. ОТГОВОРНОСТ
  3. ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ
  4. КАК ДА ПОРЪЧАМ
  5. КАК ДА ПЛАТЯ
  6. ДОСТАВКА
  7. ПРАВО ЗА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ
  8. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
  9. ЛЕГИСЛАЦИЯ

 

 

ДЕФИНИЦИИ И ТЕРМИНИ

В съдържанието на този документ термините с главни букви ще имат, освен ако контекстът не показва друго, значенията посочени по-долу:

Noriel - фирма Intertoy Zone S.R.L., със седалище в Букурещ-Румъния, ул. Căminului 6, сектор 2, регистрирано в Търговския регистър на Букурещ под бр. J40 / 2044/2008 и с Уникален Регистрационен номер 23225576. За допълнителна информация можете да се свържете с нас писмено на този адрес, на вниманието на Отдела за Връзки с клиенти.

Търговски марки - търговски марки на групата Noriel, като например, но не само, името Noriel.

Сайт - Сайтът, принадлежащ на Noriel, има адрес www.noriel.bg, чрез който Потребителят има достъп до информация за услугите и продуктите, предлагани от Noriel.

Купувач – може да бъде всяко физическо лице на възраст над 18 години или юридическо лице или юридическо лице което има Профил в Сайта и прави Поръчка.

Потребител - лицето, което има достъп до Сайта, за частни или професионални цели и което е приело Общите условия на този Сайт, изпълнявайки в това отношение всички изисквания на процеса на регистрация;

Профил - секцията на Сайта, състояща се от имейл адрес и парола, която позволява на Купувача да изпрати Поръчката и която съдържа информация за Клиента/Купувача и историята на Купувача в Сайта (Поръчки, данъчни фактури, и др.)

Поръчка - електронният документ, който служи като форма на комуникация между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът предава на Продавача, чрез Сайта, намерението си да закупи Стоки и Услуги от Сайта.

Договор - поръчка, потвърдена от Noriel, с която Noriel се съгласява да достави продуктите на Клиента, а Клиентът се съгласява да извърши тяхното плащане, без физическо присъствие едновременно на Продавача и Купувача.

Стоки и услуги - всеки продукт или услуга, включително документите и услугите, посочени в Поръчката, които Продавачът трябва да предостави на Купувача в резултат на сключения Договор.

Кампания - актът на показване с търговска цел на ограничен брой Стоки и/или Услуги с ограничена и предварително дефинирана наличност, за ограничен период от време, определен от Продавача.

Отзив - писмена оценка от собственика/бенефициента на продукт/услуга, оценка базирана на личен опит и способността да се правят качествени коментари дали продуктът или услугата отговарят или не на спецификациите на производителя.

Съдържание – цялата информация на Сайта, която може да бъде посетена, прегледана или достъпна по друг начин с помощта на електронно оборудване; съдържанието на всеки имейл, изпратен до Купувачите от Noriel чрез електронни средства и/или всякакви други налични средства за комуникация; всяка информация, съобщена по какъвто и да е начин от служител/сътрудник на Noriel; информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, практикувани от Noriel през определен период; данни за Noriel.

Публикуваните на Сайта информации са информации от общ интерес относно Noriel, продуктите продавани от него, неговите партньори, както и друга информация, която Noriel счита за представляваща интерес за Потребителите. Noriel е собственик на всички права върху интелектуалната собственост в Сайта. Потребителят има задължението да спазва всички права на интелектуална собственост на Noriel и трети страни, предвидени от действащото законодателство.

 

ОТГОВОРНОСТ

Noriel не носи и не може да носи отговорност за вреди причинени от грешки, неточности или неточности в информацията публикувана или поддържана на сайта, които не са по негова вина.

Цените на продуктите в този сайт са информативни и могат да подлежат на промени. Представените в сайта промоции са валидни в рамките на посочения срок / в случай, че не е посочен срок, те са валидни в рамките на наличността.

Показаните в сайта цени не са идентични с тези в магазинната мрежа на Noriel, така че може да има разлики между цената на продукта показана в сайта и цената, показана в магазинната мрежа на Noriel. Всички продукти представени на този сайт са налични, в рамките на наличния физически запас.

Noriel си запазва правото да допълва и променя всякакъв вид информация на сайта.

Всеки проблем причинен от продуктите и услугите, представени на сайта, ще бъде разрешен по взаимно съгласие в рамките на 30 работни дни от датата на писмено уведомление за проблемите от страна на потребителя.

Noriel не носи отговорност за загуби, разходи, съдебни дела, искове, разноски или други задължения, ако те са пряко причинени от неспазване на Общите условия. Noriel не носи отговорност за вреди, причинени в резултат на нефункционирането на Сайта, както и за вреди, произтичащи от невъзможността за достъп до определени връзки, публикувани на сайта.

 

ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ

Съгласно действащото законодателство „The Act on the Supply of Digital Content and Digital Services and the Sale of Goods”, отказът от покупка е приложим само за клиентите физически лица. Съгласно „The Act on the Supply of Digital Content and Digital Services and the Sale of Goods“ срокът за отказ от услуга изтича в рамките на 14 дни от датата, на която Купувачът получи закупената Стока.

Ние ви предлагаме удължен срок с още 16 дни, което означава че имате срок от 30 дни за връщане на продуктите.

За да упражни правото си на отказ, Клиентът трябва да информира Отдела за Връзки с клиенти, използвайки формулярът за контакт по отношение на решението за оттегляне от Договора, без да се позовава на причина, като се използва недвусмислено изявление изпратено по електронна поща или физически, във всеки магазин на Noriel.

Върнатият продукт трябва да бъде в същото състояние, в което е доставен, доколкото е възможно в оригиналната опаковка, с всички аксесоари, с всички етикети свързани с продукта и документите които го придружават. Повредени продукти, които показват признаци на износване и нямат аксесоарите включени в пакета, няма да се приемат за връщане. Храни, почистващи и хигиенни продукти, които са част от категорията Супермаркет, не могат да бъдат връщани съгласно Закона за защита на храните, но и от съображения за хигиена и защита на здравето на клиентите. Няма да приемем връщането на продукти от Хигиена и Грижа, както и тези от категория Майчинство и Приготвяне на храна, ако са били използвани, разопаковани или тествани по причини за защита на здравето на клиентите или по хигиенни причини.

Ако продуктите бъдат върнати в състояние, в което вече не могат да се продават като нови, Noriel си запазва правото да поиска намаляване на стойността на продукта, за да го върне в първоначалното му състояние (ако е възможно) или да покрие разликата в цената, произтичаща от продажбата на продуктите като втора употреба или, по избор на клиента, ще му изпрати продуктите отново за негова сметка.

Ако Клиентът поиска оттеглянето от Договора, в рамките на законния срок на отказ от договора, той трябва да върне и всички подаръци, които са придружавали съответния продукт.

Разходите за връщане ще бъдат за сметка на клиента, а възстановяването на стойността на продукта ще бъде извършено в рамките на 14 дни от датата на получаване на доказателство че продуктът е върнат, както следва:

- за Поръчки, платени с Карта Онлайн чрез възстановяване на сумата по сметката, от която е извършено плащането;

- за Поръчки, платени с Наложен платеж - по банков път, по банкова сметка, чиито данни ще бъдат предоставени от клиента.

 

КАК ДА ПОРЪЧАМ

Разгледай каталога с играчки, като използваш предоставените механизми за филтриране (категория играчка, тип продукт, възраст, персонаж и т.н.) Добави желаните продукти в количката. След като количката за пазаруване е готова, ние ще те помолим за някои лични данни. Можеш да избереш адреса за доставка да бъде същият с адреса за фактуриране или да попълниш нов. Можеш да избереш наложен платеж или да платиш с карта.

В зависимост от избраните продукти, адреса за доставка и начина на плащане крайната цена на транспорта ще бъде калкулирана. Ако имаш профил на нашия сайт, тогава адресът за фактуриране и адресът за доставка ще бъдат запазени в твоят акаунт, като няма да ти се налага да ги попълваш всеки път.

След като направиш поръчката, ще получиш имейл за нейната регистрация съдържащ проформата, след което продуктите ще бъдат подготвени за доставка. След като пакета с продуктите бъде готов ще получиш имейл с кода за проследяване на пратката. В случай на необходимост или при проблем с определени продукти в поръчката, ще се свържем с теб по телефон или имейл.

Телефонните поръчки могат да бъдат направени в интервала:

Понеделник – Петък

08:30 – 21:30

Събота – Неделя

Затворен

За продукти, които се предлагат в няколко модела или цвята, желаният модел или цвят трябва да бъде посочен във формуляра за поръчка, в секцията „Имаш ли предпочитания за модел и/или цвят?“ В случай че поръчката не съдържа всички заявени продукти, клиентът ще бъде информиран, а поръчката може да бъде доставена без допълнителни разходи.  За да провериш статуса на поръчка, можеш да отвориш „Моят акаунт“ в секцията „Моите поръчки“, където за всяка поръчка ще намериш „Статус“ и „Код за проследяване“. Поръчка която е била предадена на куриер, ще има код за проследяване на пратката, който може да бъде проследен на уебсайта на Спиди.

 

КАК ДА ПЛАТЯ

Плащането може да се извърши при доставка или онлайн с карта.

Плащането на сумата се извършва в брой, в момента на доставката, на куриера който доставя продуктите. Сумата която трябва да бъда заплатена ще бъде тази, посочена в последната стъпка от поръчката, без допълнителни комисионни.

Онлайн чрез PayU

(Visa/Visa Electron/Maestro/MaestroCard)

Ако сте избрали метода на плащане „Дебитна или кредитна карта“, ще бъдете пренасочени към Защитената Страница за обработка на плащания PayU, където ще бъдете помолени да попълните необходимите данни за вашата карта.

Плащанията с кредитна/дебитна карта, издадени под логото на Visa и MasterCard (Visa / Visa Electron и MasterCard / Maestro), се извършват чрез системата „3D Secure“, разработена от организациите които гарантират онлайн транзакции, със същото ниво на сигурност като тези, направени чрез банкомат или във физическата среда, при търговеца.

„3D Secure“ на първо място гарантира, че никаква информация свързана с вашата карта не се прехвърля или съхранява, по всяко време, на сървърите на магазина или на сървърите на платежния процесор, като тези данни се въвеждат директно в системите Visa и MasterCard.

Платежната система е защитена по най-високите стандарти, включително с 3D Secure.

Не се начислява комисионна при плащания с банкова карта.

 

ДОСТАВКА

Доставката се извършва в рамките на 1-4 работни дни до всяка точка на страната, от момента на потвърждаване на поръчката. Изключение правят периодите с много голям обем поръчки, при които времето за доставка ще се промени (например Black Friday и Коледните празници). Поръчка, направена петък сутринта, ще бъде доставена следващата седмица.

Колко струва доставката?

Доставката с куриер е безплатна за всяка поръчка, чиято стойност надвишава 80 лв. Ако стойността на поръчката е по-малка от 80 лв, ще бъде начислена фиксирана транспортна цена от 5.5 лв, независимо от района на доставка. Изключение от това правило са Кампаниите с Безплатна Доставка, при които предлагаме безплатна доставка за всички клиенти, независимо от стойността на поръчката им. В зависимост от броя на поръчаните продукти, поръчката може да има няколко свързани доставки, но независимо от техния брой, таксата за транспорт ще бъде начислена само веднъж, когато е необходимо. След приключване на поръчката всеки клиент ще може да види директно в профила си номера/номерата за проследяване на пратката, свързан/свързани с неговата поръчка.

 

ПРАВО ЗА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

Съдържанието, както е дефинирано в преамбюла, включително, но не само лого, стилизирани изображения, търговски символи, неподвижни изображения, динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание представено на Сайта, са собственост на Noriel който е и запазил всички права получени за тази цел пряко или косвено (чрез лицензи за използване и/или публикуване). Потребителят няма право да копира, разпространява, публикува, прехвърля на трети страни, променя и/или по друг начин използва, свързва, показва или включва каквото и да е Съдържание в какъвто и да е контекст, различен от оригинала, предвиден от Noriel. Потребителят може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични или нетърговски цели, само ако това не противоречи на разпоредбите на Документа. Ако Noriel предостави на Потребителя правото да използва във формата, описан в отделно споразумение за използване, определено съдържание до което Потребителя има или получава достъп в резултат на това споразумение, това право се разпростира само до това или тези съдържания, определени в споразумението, само по време на неговото съществуване или периода, определен в споразумението съгласно определените условия, ако съществуват и не представляват договорен ангажимент от Noriel за съответния Потребител или друга трета страна, която има/получава достъп до това съдържание, прехвърлено по какъвто и да е начин и което може да бъде или е повредено по какъвто и да е начин в резултат на това съдържание, по време или след изтичане на потребителското споразумение. Никакво Съдържание, предадено на Потребителя чрез каквито и да било средства за комуникация (електронни, телефонни и др.) или придобито от него чрез достъп, посещение и/или гледане, не представлява договорно задължение от страна на Noriel и/или служителя/агента Noriel, който посредничи прехвърлянето на Съдържание, ако има такова, към това съдържание. Забранено е използването на Съдържанието за цели, различни от изрично разрешените, или от тези в потребителското споразумение което го придружава, ако то съществува.

 

ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнение на своите договорни задължения, ако такова неизпълнение навреме и/или правилно, изцяло или частично се дължи на форсмажорни обстоятелства. Форсмажорни обстоятелства е непредвидимо събитие, извън контрола на страните и което не може да бъде избегнато.

Ако в рамките на 15 (петнадесет) дни от датата на възникването му, съответното събитие не приключи, всяка от страните ще има право да уведоми другата страна за пълното прекратяване на Договора, без нито една от тях да може да иска обезщетение от другата.

 

ЛЕГИСЛАЦИЯ

The Consumer Protection Act (Promogulated SG No. 99/9.12.2005, last amended SG No. 23/19.03.2021)

The Act on the Supply of Digital Content and Digital Services and the Sale of Goods

Регламент 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица по отношение на обработката на лични данни и относно свободното движение на такива данни

The Act on the Supply of Digital Content and Digital Services and the Sale of Goods

 

Остави ни имейл адреса си и разбери първи, как да подариш на своите мъници радостта от детството.